На головну Укр


SESNA -- Ukrainian Search Engine

Аукцiони в електронній формі з продажу об"єктів малої приватизації



                                                                         
ФДМУ                                                                          ВТУБ                                                                                                                 
Товарна біржа "Вінницька товарна універсальна біржа" 
проводить аукціони в електронній формі з продажу об'єктів малої приватизації.

Замовником аукціонів в електронній формі з продажу об'єктів малої приватизації є Фонд державного майна України та
його регіональні відділення


Аукціони проводяться на електронному торгівельному майданчику за адресою http://vtub.vn.ua в електронній торговій системі UBIZ

Запрошуємо всіх бажаючих до участі в аукціонах. http://vtub.vn.ua

Інформаційні повідомлення



ІНФОРМАЦІЯ
про повторний продаж на аукціоні в електронній формі
об’єкта державної власності групи А

           Назва об’єкта:
    Нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 128,8 кв.м в будівлі буфету-магазину.

      Адреса об’єкта: 22222, Вінницька обл., Погребищенський район, с.Сніжна, вул.Шаляпіна, 50.

       Зберігач: Сніжнянська сільська рада, код ЄДРПОУ 04327790, адреса: 22222, Вінницька обл., Погребищенський р-н, с. Сніжна.

         Інформація про об'єкт: нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 128,8 кв.м розташовані в одноповерховій будівлі буфету-магазину 1973 року побудови. Фізичний стан приміщень задовільний.

          Початкова ціна без ПДВ – 115018,40 грн., ПДВ – 23033,68 грн.

         Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ – 138022,08 грн.

         Умови продажу об’єкта: подальше використання об’єкта визначає покупець; покупець зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу сплатити ціну продажу об’єкта приватизації та після сплати в повному обсязі ціни продажу прийняти його у триденний термін за актом приймання-передачі.

            Засоби платежу для юридичних та фізичних осіб – грошові кошти.

Винагорода Організатору аукціону за виконання цього Договору виплачується покупцем у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта малої приватизації, що складає  1380,22 грн.

         Реєстраційний внесок учасника аукціону в сумі 17,00 грн. та кошти  під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

         Грошові кошти в розмірі 13802,21 грн., що становить 10 % від початкової ціни об’єкта приватизації, вносяться на р/р №37312072000391 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач - РВ ФДМУ по Вінницькій області.

       Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні 15.05.2017  включно до 17.00.

      Аукціон в електронній формі буде проведено 19.05.2017 Товарною біржею «Вінницька товарна універсальна біржа» (адреса веб-сайту //https://vtub.vn.ua), час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) 12.00.

            Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 №1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 року за  № 1147/27592.

            Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Товарної біржі «Вінницька товарна універсальна біржа» на електрону адресу: tb_vtub@ukr.net, тел.(0432) 66-25-92, до 17.00. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Товарної біржі «Вінницька товарна універсальна біржа» (21036, м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 23) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

            Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).   

          Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області  за адресою:  м. Вінниця, вул. Гоголя, 10,  каб. 27, тел. (0432) 67-26-08, час роботи з 8-00 до 17-00 (крім вихідних), у п’ятницю  з 8-00 до 16-00.



ІНФОРМАЦІЯ
про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А

              Назва об’єкта:
           Нежитлові приміщення загальною площею 57,0 кв.м, у т.ч (приміщення №18 майстерні пл. 29,4 кв.м, приміщення №19 гаража пл.27,6 кв.м) розташовані в прибудові літ. «Б4».

          Адреса об’єкта: 23400, Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул.Соборна, буд.135 «Б4».

            Балансоутримувач: Головне управління статистики у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 02359395.

            Адреса балансоутримувача: 21100, м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 15.

         Відомості про об'єкт: нежитлові приміщення загальною площею 57,0 кв.м, у т.ч (приміщення №18 майстерні пл. 29,4 кв.м, приміщення №19 гаража пл.27,6 кв.м) розташовані в одноповерховій цегляній прибудові літ. «Б4», 1987 року побудови.

            Ціна об’єкта приватизації без ПДВ – 25365,00 грн., ПДВ – 5073,00 грн.

            Початкова ціна об’єкта з урахуванням ПДВ –  30438,00 грн.

    Умови продажу об’єкта: покупець зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу сплатити ціну продажу об’єкта та після сплати в повному обсязі ціни продажу прийняти його у триденний термін за актом приймання-передавання.

            Покупець сплачує Організатору аукціону винагороду у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта приватизації, що складає  304,38 грн.

            Засоби платежу для юридичних та фізичних осіб – грошові кошти.

            Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів: РВ ФДМУ по Вінницькій області.
           Грошові кошти в розмірі  3043,80 грн., що становить 10 % від початкової ціни об’єкта приватизації, вносяться на р/р №37312072000391 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172,  код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів: РВ ФДМУ по Вінницькій області.

             Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні 19.05.2017  включно до 17.00.

       Аукціон в електронній формі буде проведено 23.05.2017 товарною біржею «Вінницька товарна універсальна біржа» (адреса веб-сайту //https://vtub.vn.ua), час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) 10.00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) 12.00.

          Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 №1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до товарної біржі «Вінницька товарна універсальна біржа» на електрону адресу: tb_vtub@ukr.net, тел.(0432) 66-25-92, до 17.00. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу товарної біржі «Вінницька товарна універсальна біржа» (21036, м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 23) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
       Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами). Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області  за адресою:  м. Вінниця, вул. Гоголя, 10,  каб. 27, тел. (0432) 67-26-08, час роботи з 8-00 до 17-00 (крім вихідних), у п’ятницю  з 8-00 до 16-00.